۱۳۹۵/۹/۲۱

سنجشگري مسايل اجتماعي ايران در تلگرام

جامعه شناسی را باید از فرهنگ و مناسبات اجتماعی مردم آموخت.
کاشانه سنجشگری مسایل اجتماعی ایران از ٢٢ تیر ماه و با انگیزه پیوند نزدیک تر با مسايل اجتماعي جامعه ایران و حضور در متن زندگي مردم راه اندازی شد .

در این کاشانه کوشش نموده ام با پایبندی بر مبانی علمی، رویدادها و مسایل روزِ جامعه ایران را مبتني بر رويكردهاي نظري _جامعه شناختي تحلیل کنم. در كنار اين تحليل، هدف ترويج نوعي انديشه انتقادي در تحليل و تبيين مسايل جامعه ايران در فرايند مسيله يابي و مسيله شناسي  نيز بوده است؛ امري كه به باور من بمصداق سوْال خوب، نصف جواب است، در متن خود راهكارهاي ضمني براي مسيله زدايي را نيز بدست مي دهد.
 افزون بر طرح دیدگاه هایم، توانستم با همراهی شما،  پژوهش ها، مقالات، کتب و کلیپ های مفید و مرتبط با مسايل اجتماعی را نيز منتشر نمایم. اينك در آستانه عبور از هزار نَفَر عضو كاشانه، به منظور امکان بازیابی سریع و سهل تر مطالب كانال، دوست دیرین و روزنامه نگارم (بی تیراژ) اهتمام به جمع آوري و تهيه فهرست موضوعی از مطالب كاشانه ام ورزیدکه چون یادگاری از فصل نخست حیات این کاشانه برایمان می ماند.
محتوای فهرست، مقالات و تحلیل های من در دوره اول راه اندازی کانال است و شامل موضوعات زير می شود: کودکان و کودکی- نسل ها- جنسیت- خانواده و روابط جنسی- سیاست ، قدرت - مهاجرت ، بیکاری، فقر - مباحث نظری-  علم، دانشگاه، انجمن علمی. اين فهرست صرفا بر اساس"اصلی ترین موضوع"طبقه بندی شده است. بدین ترتیب بازیابی مطالب با رجوع به لینک هر مطلب در کانال و آدرس آن در بلاگ من  به سهولت امکان پذیر است. انتظار است بهره مندی از مطالب با ذکر ماخذ صورت پذیرد.
فهرست مطالب در پيوند زير قابل مشاهده است
 https://telegram.me/alitayefi1/708

هیچ نظری موجود نیست: